FANDOM

Про популярному в мережі творчості див. Fedor Comix (творчість)

Аватарка інгліш.jpg

Поточний аватар каналу

Fedor Comix - відеоканал на YouTube, що належить ростовському аніматор Федору Нечитайло. Створений в 2012 році і по сьогоднішній день активно розвивається.

ІсторіяРедагувати

Зародження каналуРедагувати

Свої перші комікси Федір став малювати в 2003 році. Найбільш відомий з них - Федір х9, який був випущений в період з 2010 по 2012 роки. Канал Fedor Comix був створений в 2012 році, і 26 квітня на цьому каналі виходить перша анімація - "Дівчина зі сканером", яка поклала початок анімаційної діяльності Федора. Слідом за "Дівчиною зі сканером" виходить ще один мульткліп - Поліна, i miss you, який згодом був прихований з доступу. Федору це швидко набридає, і він придумує анімаційний проект Кантріболз.

Тоді ж Федору активно надходять замовлення від сусідніх ютуберов. В основному, Феде замовляли анімаційні вставки в неанімаціонний ролик, серед них були вставки в шоу "Лікнеп" і хелловінська заставка "Новин російського видеоблоггинга". В кінці 2012 року стартує трехсерійне шоу 8-bit story, намальоване в стилі старовинних відеоігор 80-х років.

Зліт популярностіРедагувати

Канал був мало кому відомий до лютого 2013 року, коли вийшло одне з успішних шоу каналу, Бісить. Мультсеріал став настільки успішним, що його персонажі нарівні з тринадцятьма картами і гуманітарієм з технарем стали повноцінними маскотами Fedor Comix. Через рік після цього канал налагодив виробництво мульт-пародій на різні культурні явища, а також випустив перше неанімаційне шоу - Федір Комікс малює. Слідом за ним послідувало ще декілька таких замальовок з таємницею життя Федора і його друзів - зокрема, був показаний захоплення каналу Біллом і соціальний експеримент на вулицях Москви.

Осінь 2015 рокуРедагувати

Fedor Comix - стрім на 200 підписників.000 подписчиков!01:03:50

Fedor Comix - стрім на 200 підписників.000 подписчиков!

Відеоформати чергуються з анімаціями аж до жовтня 2015 року, коли на каналі вийшло ювілейний, сотий відео - реакція школоло на "Гравіті Фолз". Це відео було сотою анімацією Fedor Comix, і останньою анімацією на каналі - тепер канал складається з відеоформатів цілком і повністю. Так тривало аж до грудня 2015 року, коли Федір Комікс виклав своє перше вірусне відео - кавер на заставку діснєєвського мультсеріалу "Гравіті Фолз". У тому ж грудні виходить п'яте неанимационное шоу - Творчу кризу. Але його закривають після першого випуску, а другий випуск швидко видаляється з каналу.

Популярність за межами РосіїРедагувати

На початку 2016 року Федір Комікс знову відвідав Італію, де у нього взяв інтерв'ю якийсь регіональний телеканал. Це інтерв'ю стало третім попаданням Федора на ТБ і першим досвідом переймуться за межі неосяжної Росії. У телеінтерв'ю Федір Нечитайло заявив, що планує перевести "Землю королів" на італійську мову, а також запропонував оператору 13 карт, які можна придбати на Донаторе. У тому ж січні 2015 року вийшов перший випуск офіційного журналу Fedor Comix, який можна придбати на Донаторе разом зі значками і картами, а також скачати собі на комп'ютер.

Стріми ФедораРедагувати

Починаючи з 2015 року, Федір Комікс почав активно стримить свою творчість, як на Twitch, так і на основному каналі. У червні 2015 року на канал Fedor Comix підписалося 20.000 людей зі всього світу, і в честь цієї події Федір Нечитайло запив на цьому каналі свій перший стрім. Потім через рік був запилен ще один стрім - але тепер Федір не тільки спілкувався з публікою, але ще й малював замовлення передплатників. 26 квітня 2016 року Федір запив ще один стрім, який тривав 2 години і був приурочений до 4-річчя каналу. Програма стріму була та ж сама: Федір малював замовлення передплатників і читав коментарі в чаті. Проте єдиною відмінною фішкою стріму було те, що тепер будь-який бажаючий може зателефонувати Федору на стрім і поспілкуватися з ним безпосередньо.

Перша половина 2016 рокуРедагувати

У квітні 2016 року Федір Нечитайло обзавівся новим сайтом, куди перемістив свій колишній інтернет-магазин на Донаторе. Тоді ж Федір запустив нове шоу АртБлог, яка являє собою відеоблог на тему творчості. У цей період часу відбувається безліч значних і серйозних змін, зокрема реліз на великому екрані відеоверсії "Землі королів" і довгоочікувана третя глава про подорож Куромаку в долину сэнсеев. 26 квітня каналу виповнилося 4 роки, і з цього приводу Федя влаштовує стрім.

Літо 2016 рокуРедагувати

Довгий час Федір перебував на лікуванні в Латвії і відео не випускав, аж до тих пір, поки не вийшла анімаційна пародія на покемонів, яку він обіцяв з три короби ще рік тому. Тоді ж Федір поставив за мету відродити деякі свої популярні шоу - зокрема, Творча криза і Федір Комікс малює.

Друга половина 2016 рокуРедагувати

Це був самий кризовий період творчості Fedor Comix в 2016 році. З фантазією у автора був повний швах, канал порожнів тижнями. У паблік почали активно сливатися меми, фан-арти, репости із фан-груп та інша ракова нісенітниця, яка присутня і понині. За осінь вийшло всього 8 роликів, з яких тільки 2 були мультфільмами: Зловив рідкісного Покемона і Бісить російське кіно. Зате зима вдалася на нові мультфільми і зокрема на нову серію проекту В кабінеті, яка була створена в традиційній техніці покадрової. На католицьке Різдво вперше з серпня виходить нова оригінальна анімація Хуманизация подарунків, яку цього дня Федір не малював - за нього це зробив Ted Toons.

За 2016 рік вийшло 35 роликів, з яких тільки 7 були анімаціями. Більшість анімацій (зокрема, останніх) Федя не малював, за нього це робили інші аніматори.

2017 рікРедагувати

В 2017 році Федір пообіцяв виправиться і більше ніколи не творити той розбрат, який був у 2016 році. Зокрема, він пообіцяв відновити занедбані проекти та розпочати новий мультсеріал про життя на Ютуб. Федір визнається народу, що він "забруднював" ВК-паблік з-за браку часу на його ведення, і тому вирішив всерйоз зайнятися стратегією каналу.

У лютому 2017 року стався ще один ювілей: на канал Fedor Comix підписалося 400.000 людей зі всього світу, і в цю честь на його каналі вийде безіменна мульт-пародія.

Лайв-каналРедагувати

Основна стаття: Федір Комікс

Паралельно з основним каналом був створений лайв-канал, на якому ви можете знайти фанфік-шоу акторів озвучення "Бісить!", подкасти, поради по анімації та піару, анонси нових анімацій і не тільки. Канал є нічим іншим, як допиской до основного каналу, на якому крім перерахованого вище, можна знайти і часові версії відео з основного каналу.

Паблік ВКРедагувати

У цього каналу є паблік Вконтакті, де можна знайти анонси нових анімацій, акції від творців "Бісить!" та інші кошерні речі. Також, в обговореннях цього пабліка можна замовити анімацію, задати питання персонажу Fedor Comix або ж просто поділиться думками про мультах. Саме в цьому паблике можна прочитати всі доступні на даний момент глави коміксу Земля королів.

Twitch Редагувати

Творчість Федора не обмежується одними лише мультиками! В серпні 2015 року Федір Нечитайло зареєструвався в соціальній мережі для геймерів Twitch, де два рази на тиждень проводить малювальні стріми по "Землі королів". Правда, зараз Федір вирішив тимчасово не стримить на Твиче.

Повнометражні фільмиРедагувати

Основна стаття: Бісить! (повнометражний фільм)

Поки що жодних планів щодо повнометражних фільмів для великого екрану у Федора немає. Відомо тільки, що до 2020 року повинна вийти мультиплікаційна повнометражка за мотивами мультсеріалу Бісить і що вона буде оповідати про історію головних героїв.

АватаркиРедагувати

Канал змінив чотири аватарки. Нинішня - п'ята за рахунком.

Плани до 2020 року[1]Редагувати

  • випустити 4 і 5 сезон "БІСИТЬ!" (не без вашої допомоги)
  • випустити 30 скетчів з психом і доком
  • випустити повнометражку в 20 хвилин про історії героїв "БІСИТЬ!"
  • апустить ще який-небудь серіал і, можливо, вийти на ТБ
  • закінчити набір карт і останню главу "Федір х 9
  • відкрити інет-магазин, де можна придбати атрибутику Fedor Comix, в тому числі і набір карт
  • намалювати продовження "Федір х 9" відкрити збір коштів на його друк
  • не провалити його
  • оцифрувати і викласти кілька готових серій "Федеричии" (комікс 2010-11 року)
  • оцифрувати і викласти купу нікому не потрібних артов і коміксів до 2010 року
  • зробити огляд на всі недороблені мульти і теж викласти
  • викласти частину анімації у формат fla для аніматорів
  • отримати галку на ютубі
  • набрати мільйон переглядів хоча б на одному відео
  • набрати 500.000 передплатників на каналі і 100.000 у паблике

Найвідоміші шоуРедагувати

Цікаві фактиРедагувати

  • До виходу Бісить, канал ніяк не розкручувався, випускаючи флеш-мультфільми на актуальні теми.
  • У цього каналу є логотип, правда, він використовувався лише у одному відео.
  • Щорічно (починаючи з 2014 року) канал набирає по мільйону передплатників. У жовтні 2014 року було 100.000 передплатників, у червні 2015 було 200.000 передплатників, у квітні 2016 було 300.000 передплатників, а в лютому 2017 - 400.000 передплатників.

Джерела Редагувати

  1. >https://vk.com/wall-44636112_16868

ПосиланняРедагувати

Випадкова вікі